A cunniscenza di basa di u muffa in gesso è di a mudellazione in ceramica | Blog di PTJ

Servizii di Machining CNC cina

A cunniscenza di basa di u muffa in gesso è di a mudellazione in ceramica

2021-08-28

A cunniscenza di basa di u muffa in gesso è di a mudellazione in ceramica


Gesso di muffa in porcellana:

U Gypsum hè generalmente cristalli pulverulenti bianchi, è cristalli gialli rossi è rossi. Appartene à u sistema cristallinu monoliticu. In termini di cumpusizione, hè divisu in gesso diidratatu è gesso anidru. L'applicazione di a produzione di muffe di l'industria ceramica hè generalmente di gesso diidratatu. Utilizza e caratteristiche di u gesso diidratatu chì perde una parte di l'acqua cristallina dopu esse calcinatu à una bassa temperatura di circa 180 gradi Celsius, è diventa una polvere secca, chì pò assorbe l'acqua è indurisce. Generalmente, u tempu di regolazione per u gesso per esse mischiatu è agitu uniformemente hè di 2 à 3 minuti, è a reazione di calore hè di 5 à 8 minuti. Dopu avè rinfriscatu, diventa un oggettu forte è fermu.

Sicondu i registri "Geografia di u Libru Xin Tang", Fangxian in Hubei, Fenyang in Shanxi è Dunhuang in Gansu usavanu tutti i gessi in a dinastia Tang. D'appressu à "Taoye Illustrated Illustration" di Tang Ying, a fabricazione di muffa in gesso era diventata un'industria specializata durante u regnu Qianlong di a Dinastia Qing. Tuttavia, u gesso hè statu adupratu in a produzzione di ceramica à a fine di a Dinastia Qing è à l'iniziu di a Republica Chine. À quellu tempu, a Scola di l'Industria Ceramica Jingdezhen hà pruduttu prima mudelli in gesso. A fabricazione di ceramica hè basata annantu à i bisogni veri di a vita. Prima di a produzzione di utensili in ceramica, hè necessariu cuncepisce è pianificà secondu diverse cundizioni è esigenze per uttene u scopu predeterminatu. Questu hè u principiu di u cuncepimentu di modellazione ceramica. Ùn hè micca a dicurazione di a superficia, ma a determinazione di a forma basica è di e diverse parti. L'elaborazione di e relazioni reciproche crea una vera forma tridimensionale. Ùn hè micca solu sfarente da a mudificazione di a superficia, ma ancu differente da a realisazione di l'imaghjini naturali. Utilizza diversi elementi di mudellazione è seguita certe regule è metudi per creà stuviglii di ceramica chì a natura ùn hà micca datu à l'umanità.

Cuncepimentu in ceramica:

U cuncepimentu in ceramica deve esse basatu nantu à a vita, è u designer hà bisognu di avè identità multiplici cume utilizatori, apprezzatore, è produttore in listessu tempu. Inoltre, u cuncepimentu di mudellazione ceramica ùn hè micca arbitrariu. Hè ancu sottumessu à parechje cundizioni ughjettivi, cum'è a chimica fisica di i materiali materiali. Rendimentu, meccanica è proprietà termodinamiche, è ancu e limitazioni di u prucessu di stampatura è di u prucessu di fucilazione, è deve risponde à certi requisiti pratichi, cume l'uniformità di l'accessori, a capacità adatta, è a proporzione adatta di a forma. Tutti questi anu da esse cunsiderati da u designer. di.

In a tappa iniziale di a modellazione ceramica, hè stata cumpletata principalmente da simulazione. Era una prima attività di mudellazione chì ùn avia ancu furmatu un'attività di mudellazione sistematica. Tuttavia, hà iniziatu a visione è u pianu iniziale di mudellazione dopu à tuttu, è hà integratu l'attività di produzzione di prudutti materiali è di civilizazione spirituale. L'attività creativa sò strettamente integrate. Dopu l'emergenza di a mudellazione ceramica, i seguenti trè fattori anu avutu un rolu: in primu locu, era basatu annantu à i bisogni di e cundizioni di vita è di u stilu di vita à l'epica; secondu, era inseparabile da u livellu di a scienza è di a tecnulugia è di a capacità di produzzione à quellu tempu; in terzu, era a cultura di e persone Hobby esteticu di realizazione artistica. Questu hè micca solu un fattore di guida, ma ancu un fattore limitante. I principii di cuncepimentu di a mudellazione ceramica devenu seguità i trè elementi di "ecunumia, applicabilità è bellezza", vale à dì, a mudellazione ceramica hè cumposta da trè elementi: utilità funzionale, tecnulugia materiale è bellezza formale. Tra questi, l'utilità funzionale hè a prima priorità, chì determina a forma è a struttura di basa di a mudellazione ceramica. A tecnulugia materiale di a mudellazione ceramica si riferisce à e materie prime ceramiche è a tecnulugia di prucessu aduprata. A bellezza di a mudellazione ceramica deve esse stabilita basendu chì risponde à l'utilità funzionale è hè faciule da pruduce. Ùn svia micca da l'attributi è e caratteristiche di a modellazione ceramica stessa. Partendu da e leggi obiettive è pratiche, a bellezza di a forma, l'utilità funzionale è a tecnulugia materiale devenu esse integrate. Questu hè cuncepimentu In u prucessu, seguitate sempre u principiu. U cuncepimentu di mudellazione in ceramica ùn hè micca un cuncepimentu d'arte puru, ma un cuncepimentu generale unificatu chì include e funzioni, l'artigianalità è l'estetica di i prudutti ceramichi. L'utilità funzionale occupa una pusizione dominante in tuttu u cuncepimentu. A tecnulugia materiale hè a garanzia per a realisazione di l'intenzione di cuncepimentu. A bellezza formale hè di fà l'apparenza di u pruduttu è a forma più perfetta. Hè impussibile per i trè manchessi alcunu aspettu. Questa hè ancu a caratteristica più prominente di a modellazione ceramica.


A cunniscenza di basa di u muffa in gesso è di a mudellazione in ceramica
A cunniscenza di basa di u muffa in gesso è di a mudellazione in ceramica. - PTJ ACCUDIAGNOSTICS CNC Shop

I trè elementi di cuncepimentu di modellazione ceramica:

Generalmente si riferisce à: praticità, artigianatu è estetica. E regule di basa di u cuncepimentu di mudellazione ceramica:

(1) Stabilità:

  • 1) Quandu u centru di gravità si sposta, a chjave si trova in l'altezza di u pettu è di l'addome;
  • 2) Bilanciu trà verticale è orizzontale;
  • 3) A dimensione è a proporzione di a sola superficie di a mudellazione hè adatta. U metudu di prova hè di vede se a parte inferiore induve e linee parallele à e duie estremità di a spalla superiore di u mudellu si intersecanu cù e linee diagonali à e duie estremità di u pede inferiore hè più grande di un terzu. L'uggetti di forma corta cadenu nantu à u fondu per via di u so pesu stessu, perciò ùn sò micca ristretti da sta regula.

(2) U cambiamentu è l'unificazione di forma:

  • 1) Cuntrastu;
  • 2) Rinfurzà è indebulisce;
  • 3) Ritimu è ritimu.

(3) Praticità di mudellà:

  • 1) L'usu praticu deve cunsiderà chì utensili diversi anu usi diversi è sò sottumessi à bisogni diversi;
  • 2) Per un usu praticu, i bisogni estetichi è e cundizioni ecunomichi di l'ughjettu d'usu devenu esse cunsiderati;
  • 3) I requisiti di capacità di mudellazione sò standard impurtanti per a ceramica di u ghjornu;
  • 4) A destrezza di mudellà hè ancu unu di i bisogni pratichi.

(4) A natura scientifica di a mudellazione ceramica:

  • 1) U cambiamentu di a struttura mudellu deve adattassi à u limitu minimu di forza (vale à dì, u principiu di esigenze meccaniche);
  • 2) A struttura di mudellazione deve pagà tutta l'attenzione à a plasticità di a so argilla;
  • 3) U mudellu di cuncepimentu deve ammaestrà i cambiamenti di cottura à alta temperatura di e materie prime aduprate;
  • 4) E parti di cunnessione di e varie parti di a mudellazione devenu esse ragiunevuli è semplici;
  • 5) U cuncepimentu deve esse faciule da aduprà, lavà è pulì.

Cunniscenza di basa di creazione di mudelli

  • 1.Cunniscite e cunniscenze di basa di cuncepimentu è produzzione di ceramica;
  • 2. Analizà è ricercà e forme ceramiche eccellenti in a Cina antica è muderna è in altrò;
  • 3. Ammaistrà a trasfurmazione di a mudellazione ceramica da u cuncepimentu di carta à l'ogetti tridimensionali;
  • 4. Capite e caratteristiche materiali di u gesso è ammaestrate e tappe di aduprà;
  • 5. Ammaistrà i passi di metudu per fà stampi in ceramica;
  • 6. Ammaistrà i passi di metudu di a rifatta di u mudellu ceramicu;
  • 7. Ammaistrà i metudi passi di stuccatura;
  • 8. Ammaistrà i prublemi chì devenu esse attenti in ogni passu.

(1) Preparazione di slurry di gypsum:

1. E caratteristiche di u gesso:

U Gypsum hè a materia prima principale per a fabricazione di mudelli. Hè generalmente cristalli pulverulenti bianchi, ma ancu cristalli grigi è gialli rossu. Appartene à u sistema cristallinu monoclinicu. U so cumpunente principale hè u sulfatu di calciu. Sicondu a quantità di acqua cristallina, hè divisa in gypsum diidratatu è gypsum anidru, l'applicazione di produzzione di muffa di l'industria ceramica hè generalmente di gypsum diidratatu, chì adopra e caratteristiche di u gypsum diidratatu chì perde una parte di l'acqua cristallina dopu esse calcinata à u minimu temperatura di circa 180 gradi Celsius è diventa una polvere secca, chì pò assorbe l'acqua è indurisce. Oltre à u gesso naturale, ci sò ancu i gessi sintetici. Generalmente, u tempu di regolazione per u gesso per esse mischiatu è agitu uniformemente hè di 2 à 3 minuti, è a reazione di calore hè di 5 à 8 minuti. Dopu avè rinfriscatu, diventa un oggettu forte è fermu.

In teoria, a quantità d'acqua necessaria per a reazione chimica di u gesso è di l'acqua hè di 18.6%; in u prucessu di fabricazione di mudelli, a quantità effettiva di acqua aghjuntu hè assai più grande di questu valore. U scopu hè di ottene una certa fluidità di slurry di gesso per versà, è in listessu tempu uttene Un mudellu cù una superficie liscia; l'acqua in eccessu lascia parechji pori capillari dopu a siccatura, rendendu u mudellu in gesso assorbente d'acqua.

L'assorbimentu d'acqua hè un parametru impurtante di u mudellu di gesso, chì affetta direttamente a velocità di furmazione durante u stuccatura. U tassu di assorbimentu d'acqua di i stampi in gesso per a ceramica hè generalmente trà 38% è 48%.

Pone a polvere di gesso in un locu seccu. Ùn splash acqua o gypsum giratu durante l'usu. U saccu di gesso deve esse pulitu per impedisce chì i residui di gesso usati o altri sundries sianu mischiati in u saccu.

2. Intonu di muffa in porcellana:

U Gypsum hè generalmente cristalli pulverulenti bianchi, è cristalli gialli rossi è rossi. Appartene à u sistema cristallinu monoliticu. In termini di cumpusizione, hè divisu in gesso diidratatu è gesso anidru. L'applicazione di a produzione di muffe di l'industria ceramica hè generalmente di gesso diidratatu. Utilizza e caratteristiche di u gesso diidratatu chì perde una parte di l'acqua cristallina dopu esse calcinatu à una bassa temperatura di circa 180 gradi Celsius, è diventa una polvere secca, chì pò assorbe l'acqua è indurisce. Generalmente, u tempu di regolazione per u gesso per esse mischiatu è agitu uniformemente hè di 2 à 3 minuti, è a reazione di calore hè di 5 à 8 minuti. Dopu avè rinfriscatu, diventa un oggettu forte è fermu.

Sicondu i registri "Geografia di u Libru Xin Tang", Fangxian in Hubei, Fenyang in Shanxi è Dunhuang in Gansu usavanu tutti i gessi in a dinastia Tang. D'appressu à "Taoye Illustrated Illustration" di Tang Ying, a fabbricazione di mudelli s'era sviluppata in una industria specializata durante u regnu Qianlong di a Dinastia Qing. Tuttavia, u gesso hè statu adupratu in a produzzione di ceramica à a fine di a Dinastia Qing è à l'iniziu di a Republica Chine. À quellu tempu, a Scola di l'Industria Ceramica Jingdezhen hà pruduttu prima mudelli in gesso. A fabricazione di ceramica hè basata annantu à i bisogni veri di a vita. Prima di a produzzione di utensili in ceramica, hè necessariu cuncepisce è pianificà secondu diverse cundizioni è esigenze per uttene u scopu predeterminatu. Questu hè u principiu di u cuncepimentu di modellazione ceramica. Ùn hè micca a dicurazione di a superficia, ma a determinazione di a forma basica è di e diverse parti. L'elaborazione di e relazioni reciproche crea una vera forma tridimensionale. Ùn hè micca solu sfarente da a mudificazione di a superficia, ma ancu differente da a realisazione di l'imaghjini naturali. Utilizza diversi elementi di mudellazione è seguita certe regule è metudi per creà stuviglii di ceramica chì a natura ùn hà micca datu à l'umanità.

3. Modulazione di slurry di gypsum:

  • 1) Preparate u bacinu è a polvere di gesso;
  • 2) Aghjunghjite una quantità adatta di acqua in u bacinu, è poi spruzza lentamente a polvere di gesso in l'acqua longu u bordu di u bacinu. Assicuratevi di aghjunghje l'acqua prima è dopu u gesso in l'ordine.
  • 3) Finu chì a polvere di gesso emerge da a superficie di l'acqua è ùn assorbe più naturalmente l'acqua è si affonda, aspettate un pocu è aduprate una canna di agitazione per agitarla rapidamente è vigorosamente è uniformemente. Basta à falla in una pasta.
  • 4) U raportu di guessu durante a preparazione hè: slurry di gesso per a fabricazione generale di vittura, acqua: gesso = 1: 1.2 ~ 1.4; slurry di gypsum per taglià, acqua: gypsum = 1: 1.2 o cusì; slurry di gypsum per a ricustruzzione di mudelli, Acqua: gypsum = 1: circa 1.4 ~ 1.8.
  • 5) Attenti à coglie i grumi è impurità in u slurry di gypsum.

Sistema di vittura mudellu:

1. Strumenti di attrezzatura:

(1) Macchina mudellu di vittura

U mudellu di arnesi tondi adopra principalmente u mudellu di locomotiva verticale di vittura. A macchina di mudellu di vittura hè divisa in tippu di staffa è tippu di bracciu d'arcu, trà i quali a macchina di mudellu di vittura di tippu staffa hè comunemente aduprata. L'esigenze di a fabbricazione di mudelli per a macchina mudellu di vittura sò: deve avè un altu gradu di concentricità; richiede una bona stabilità è pò sopportà carichi più grandi; richiede un meccanisimu flessibile di frenu; a testa di a rota di a macchina di mudellu di vittura deve esse fissata è ùn pò micca esse allentata.

(2) Strumentu

I coltelli cumunemente usati per a fabbricazione di mudelli includenu: coltelli à triangulu, coltelli quadrati, coltelli à serratura, coltelli di bambù, ecc. Qualchì volta hè necessariu lucidà temporaneamente alcuni strumenti di forma speciale secondu i bisogni di u muffa.

U cultellu triangulare hè u strumentu principale per girà i muffi attrezzi tondi. U materiale hè generalmente tagliatu in trianguli equilaterali 50-60 mm cù 4 ~ 5 mm 45 *, acciaio 50 *, è saldatu cù acciai tondi cun un diametru di 8 ~ 10 mm è una lunghezza di circa 400 mm. Un manicu di legnu hè stallatu à u fondu per facilità u Hold.

Esigenze di fabbricazione di mudelli per l'utili:

  • a. U strumentu hè generalmente necessariu per esse apertu à un angulu di ≤45 gradi;
  • b. A linea di punta deve esse tenuta in linea diritta (eccettu per strumenti di forma speciale);
  • c. U cantu di u cultellu deve esse lucidatu pianu;
  • d. U gambu è u manicu devenu esse cunnessi fermamente;

(3) Strumenti ausiliari

Strumenti ausiliari cumunimenti usati per a fabbricazione di mudelli includenu: feltru d'oliu, barra stabilizatrice, bacinu di slurry di gypsum, carta vetrata resistente à l'acqua, lama à sega, matita, tavola dura, sega à filu, corda, clip, ecc .; quantità cumunimenti aduprate includenu: caliper interni è esterni, righelli, trianguli, bussole, ecc.

2. Pruduzione di vittura mudellu:

U mudellu di girata in a fabbricazione di mudelli hè una forma di girata semi-meccanica è semi-manuale. Dunque, i studienti sò tenuti non solu à ammaistrà i principii di girata generale è i metudi di funziunamentu, ma ancu à avè certe abilità. U sistema di vittura mudellu hè azziunatu principalmente à a manu. Dunque, eccu una breve introduzione à i metudi di operazione è i passi per a riferenza di i studienti.

(1) Preparazione per u mudellu di sistema di vittura

  • a. Preparate l'attrezzi, l'acqua è u gesso, pulite u tavulinu di a machina di u mudellu di vittura, riparate u disegnu di pruduzzione nantu à u quadru cù pinze o unghie, è pulite a piastra di artigli di u triangulu di a macchina di u mudellu di vittura.
  • b. Sicondu u diametru massimu di u mudellu, rilasciate un margine da 2 à 4 mm, è riempite u fangu sottu à a piastra di artigli triangulare, è riempitelu in un cerculu u più pussibule. U scopu hè di fà un tavulinu per circundà u feltru d'oliu, è micca di fughje u slurry di gesso in u porte di a piastra di artigli.
  • c. Tagliate u linoleumu secondu l'altezza di a forma. Aduprate una corda per avvolgere u linoleum nantu à a piattaforma di fangu pienu. Assicuratevi di ligallu strettu è di riempie u spaziu cù fangu per impedisce chì a slurry di gypsum si perde.
  • d. Lentamente versate a slurry agitata in a cavità di linoleum chjusa, è poi aduprate una verga fina per inserisce è agite cun gentilezza per liberà e bolle dentru.

(2) Funzionamentu di u sistema di vittura mudellu

a. Quandu si vultò, stà cun e gambe aparthe per stabilizà u vostru corpu; per tene u strumentu, duvete aduprà a barra stabilizatrice è a forza di u vostru corpu per stabilizà l'utensile. Generalmente, a barra stabilizatrice hè posta nantu à a spalla diritta, è l'estremità anteriore di a barra stabilizatrice hè posta nantu à a piastra fissa di u tornu; a manu manca tene fermamente a punta anteriore di l'utensile è a barra stabilizatrice, è a manu destra stabilizza u portu di l'utensile à u fondu. U strumentu hè fissu nantu à a barra stabilizatrice da una parte. U strumentu tocca a colonna di gesso durante a girata.

b. A piastra di griffe di u tornatore generale gira in sensu antiurariu, cusì l'utensile hè generalmente nantu à u latu drittu di a colonna di gesso; in u prucessu di girata, a maniglia di l'utensile è a barra stabilizatrice devenu esse tenute strettamente, è a spalla deve esse dinò strinta contr'à a barra stabilizatrice. Ridurrà u fenomenu di saltà u cultellu è di scossa.

c. Dopu chì a slurry di gypsum s'hè solidificata un pocu, caccià u linoleulu, prima aduprate u strumentu di girata per girà a colonna di gesso tonda è piatta; poi girate u prototipu, lascianu generalmente una franchigia di machinazione da 1 à 2 mm, è eseguite solu a fine girata dopu chì a forma basica hè stata girata. . È aduprà carta vetrata resistente à l'acqua per lucidà finamente è liscia.

d. Operazione di u cultellu:

  • a. Coltellu longitudinale: Hè u metudu principale per girà u circulu esternu di a colonna in gesso. Tranne per e mani è e spalle per afferrà a maniglia è a barra stabilizatrice, u cultellu deve esse inseritu da a direzzione tangente di a superficie esterna di a colonna di gesso è spostassi à una velocità costante da cima à fondu. Stà in piazza cù i pedi separati da una certa distanza, è e to ghjinochje devenu esse pianu pianu piegate à una velocità uniforme per fà una pusizione di cavallu. In listessu tempu, duvete mantene una forza uniforme per assicurà chì a punta di u cultellu si move in linea diritta à una velocità uniforme. Aduprate generalmente a punta per girà in grossu è a lama per rifinitura fina.
  • b. Coltello incrociato: Hè adupratu soprattuttu quandu si gira a superficie superiore di a colonna di gesso. Quandu entri in u strumentu, generalmente parte da u centru di u circulu è si gira versu l'esternu cù l'aiutu di una forza centrifuga; pò ancu girà da l'esternu à l'internu. Separa i pedi durante l'operazione, è move u centru di gravità di u vostru corpu da manca à diritta o da diritta à manca. A forza deve esse uniforme per assicurà chì a lama o a punta di u cultellu si movi orizontalmente è à una velocità costante.
  • c. Tagliu di l'Arc: Secunnu i bisogni specifichi di a forma di u muffa, l'utensile si nutre è gira à un certu angulu. Generalmente, u strumentu si nutrisce da a parte cù una grande quantità di tagliu, da a prufundità à u più pocu, è da u strumentu veloce à u più lente. U strumentu si move in un arcu circulariu secondu e esigenze di radian di u mudellu. Aduprate generalmente a punta di un cultellu per a riparazione brutta, è aduprate a lama tonda di un cultellu quadratu per a riparazione fina.
  • d. Scanalatura di girata: aduprate generalmente a punta di un cultellu triangulare per girà. A volte l'utillu hè archivatu temporaneamente secondu u disegnu di u mudellu. A stu mumentu, duvete esse assai attenti, duvete aduprà a posizione di lunge piena girendu.
  • e. A curva di u cuntour di l'utensile pò esse tagliata cù una tavula rigida secondu u disegnu, è pò esse paragunata cù a vittura nantu à u mudellu in gesso.
  • f. Dopu chì l'ispezione hè finita è i disegni sò curretti, tagliati in parallelu cù una lama di sega. Generalmente, a macchina di u tornu pò esse aduprata per u tagliu rotariu.
  • g.Se u tippu di muffa hè permessu, u tippu di muffa pò esse giratu à capu in ghjò, affinchì u pede fondu possa esse tagliatu direttamente; u pede pò ancu esse scavatu à a manu. Generalmente, a forma di u collu grossu è micca più accessori ponu esse aduprati per custituisce u fondu di a vittura dopu u tagliu. U metudu hè di misurà accuratamente u calibru di u muffa, è trasfurmà u chassis in gesso nantu à a macchina di mudellu di vittura in una basa di a stessa dimensione cum'è u calibru. U centru hè necessariu per esse bassu è u bordu hè altu. Poi mette u mudellu à capu in ghjò nantu à a basa di a vittura, assicuratevi di allineare i bordi, applicà un agente di rilasciu nantu à u mudellu è a basa, aghjustate a pasta di gesso spessa, è poi cacciate u pede.
  • h. Pulite i piani di tavulinu, coltelli, ecc. di u tornu, è pulite u gessu di rifiutu.

(3) Operazione di tagliu di muffa:

I stampi di forma speciale si riferenu principalmente à forme chì ùn ponu micca esse girate da una macchina di girata in una sola volta. U metudu di produzzione adopra principalmente modellazione manuale o modellazione mista (vale à dì, una cumbinazione di manuale è meccanica).

I principali passi di produzione sò:

  • a. Piazzà u disegnu faccia in sù nantu à un bancu di travagliu pianu, è dopu copre lu cù un piattu di vetru trasparente.
  • b. Sbattite a fanga in pezzi di fangu di spessore moderatu, chjudete una cavità di modellazione nantu à a piastra di vetru secondu i disegni, è lasciate una franchigia di lavorazione da 1 à 2 mm à u bordu. L'altezza di u pezzu di fangu hè sottumessu à u spessore massimu di u mudellu, è ci deve esse un margine. Poi inseriscila intornu per evità perdite di gesso.
  • c. Preparate u slurry di gypsum, versate lentamente in a cavità chjusa di fangu, è poi mescolate delicatamente cù una verga sottile per liberà e bolle dentru.
  • d. Dopu chì u gessu hà solidificatu un pocu, cacciate l'embiu di fangu. Rascià l'estremità superiore cù i denti di a lama di sega.
  • e. Cacciate u bloccu di gesso da u piattu di vetru, pigliate u latu vicinu à u vetru cum'è pianu di riferenza, è a superficia di l'estremità superiore deve esse parallella ad ellu; l'altri superfici devenu esse perpendiculari à questu.
  • f. Poi misurà a larghezza necessaria in alto da u pianu di riferenza; determinà a linea centrale.
  • g. Tagliate manualmente secondu a linea media. A simetria hè basata annantu à a linea centrale; u restu di e forme sò tagliate secondu i disegni di cuncepimentu.
  • h. Infine, allisciallu cù carta vetrata resistente à l'acqua.

Requisiti: U tippu di muffa risponde à i requisiti di cuncepimentu è i requisiti di prucessu, è a superficie hè liscia, senza aperture è crepe, è u più pussibule senza difetti cum'è pori è trachoma.

(4) Operazione di copia di mudellu:

Materiali è strumenti cumunimenti usati sò: coltelli di bambù, lame di sega, lame di sega, trianguli di righjunu, spazzole di scrittura, feltre à oliu, agenti di liberazione di muffa, ecc.

  • a. Pulite u bancu di travagliu, pulite a muffa in gesso, è aduprate una matita per disegnà delicatamente a linea di separazione nantu à a superficia di u mudellu secondu u pianu prefabbricatu. Questu hè un passu assai impurtante. U principiu hè chì nantu à a basa di pudè apre a muffa, menu blocchi megliu.
  • b. Per a mudellazione generale, prima girate una grande muffa, aduprate fangu per basà, è aghjustate a mudellazione. Sicondu a linea di separazione, utilizate un cuteddu di bambù per allisciare a superficie di fangu. A superficia di fangu deve esse una linea sottu à a linea di separazione.
  • c. Spargite l'agente di liberazione uniformemente nantu à u muffa in gesso, è fate attenzione à tutte e parti chì devenu esse rivestite uniformemente è micca mancate.
  • d. Aduprate un mudellu o un feltru d'oliu per circundà a riva esterna di u stampu, è a distanza da u diametru massimu di u stampu deve esse adatta. Generalmente, per stampi cù un'altezza di 300 mm, u spessore di u bordu di u stampu hè circa 40 mm. Nutate bè chì ùn ci devianu micca esse lacune in u mudellu o in u feltru d'oliu. Deve esse pienu di fangu.
  • e. Applica l'agentu di liberazione nantu à u stampu è attaccallu bè cù una clip o una corda. U portu di stuccatura hè riservatu secondu i requisiti di mudelatura, chì ponu esse impastati in una forma di tavula rotonda per l'usu.
  • f. Preparate u slurry di gypsum è versate lentamente in a cavità chjusa finu à chì u stampu sia immersu è aghjuntu à un spessore adattatu. Dopu chì u gessu si sia solidificatu un pocu, caccià u mudellu o u feltru, è alliscia l'esternu di u muffu cù una lama à sega.
  • g. Per apre a bocca à u latu di u stampu, pudete aduprà trapeziu, triangulu, cerchju, ecc., Per sculpisce è liscia, è deve esse largu in cima è strettu in fondu, affinchì un altru muffu possa esse apertu.
  • h. Applica l'agentu di liberazione nantu à u mudellu di muffa, circondatelu cù un mudellu o un feltru d'oliu, versate un altru muffa, è cusì, finu à chì u muffu integratu sia versatu. Dopu chì ogni muffa sia versata, deve esse lisciata cù una lama à sega à tempu. I spigoti di a muffa devenu esse anastomosi, è a divisione duveria esse simmetrica.
  • i. Dopu chì a muffa hè ricustruita, lasciate per un periudu di tempu, è dopu chì a reazione di calore di u gesso si rinfrisca, a muffa pò esse aperta per caccià u muffa. S'ellu ùn hè micca faciule d'apre, pò esse apertu toccendu, infusione d'acqua è altri metudi. Dopu l'apertura, a muffa deve esse risciacquata cù acqua per rimuovere l'agente di liberazione nantu à u muru internu, è piazzatu in una stanza di asciugatura per asciugà. A temperatura durante a siccatura ùn deve micca esse superiore à 60 gradi Celsius per impedisce chì a muffa sia pulverizata è scartata.

Nota: Tuttu u prucessu di fabricazione di stampi richiede audacia è attenzione, è duvete ricordà di applicà un agente di rilasciu, aprite a bocca è appiattite. U muffu hè necessariu per esse lisciu cum'è un tuttu, cù una superficie liscia, è un interni lisciu, è ùn sò permessi bordi volanti è bavure.

(5) Operazione di stuccatura è di furmatura:

U furmagliu di stuccatura utilizeghja principalmente e caratteristiche di u muffa di gesso per assorbe l'acqua, affinchì a fanga sia assorbita nantu à u muru di a muffa per furmà un stratu di fangu uniforme, chì righjunghja u spessore richiestu in un certu periodu di tempu, è poi scarica u fangu in eccessu. è u fangu restante in a muffa L'umidità di u stratu continua à esse assorbita da u muffa di gesso è si indurisce gradualmente, è dopu a siccatura, u vulume si riduce è si separa da a muffa, è si ottiene un bon corpu grezzu.

  • a. Fangu: Mischjà u fangu di porcellana secca cù l'acqua secondu a proporzione. Generalmente, u cuntenutu di umidità hè circa 39%. Lascialu per più di un ghjornu per fà chì u fangu di porcellana assorbisca cumpletamente l'acqua. Allora aghjunghje circa 0.3% di humate di sodiu o vetru d'acqua è stir. Per a polpa chimica, ùn ci deve esse nè fangu nè impurità in a polpa, è ùn si pò aghjunghje acqua à vuluntà.
  • b. Attaccate u moldu di gypsum seccu cù una cintura o una corda, è mettelu nantu à un tavulinu pianu cù u portu di stuccatura rivoltu in altu. Aduprate un bucket stuccante per inject lentamente a slurry. Attenti à i giunti di muffa per ùn fà corre a slurry, in casu chì accada In questu casu, hè necessariu aduprà u bloccu di fangu in tempu.
  • c. Prestate attenzione à aghjunghje u slurry in ogni mumentu, è ùn fate micca affundà u slurry troppu, per evità u spessore irregulare di l'utensili.
  • d. Quandu u fangu hè adsorbitu à un certu spessore in u muffa, hè di solitu circa 3 ~ 5mm per versà u fangu. U versu deve esse lentu è ùn deve esse precipitatu per evità di sbuchjulà u stratu di fangu adsorbitu nantu à a muffa. Girate a muffa pianu pianu per evità incoerenze in u spessore di a bocca.
  • e. Dopu avè versatu u slurry, in più di a forma di a suletta è di a forma invertita inconveniente, a muffa hè generalmente posta à capu in ghjò nantu à a tavula, chjamata slurry vacante, è lasciata per circa 5 minuti.
  • f. Dopu avè statu piazzatu per un certu periodu di tempu, generalmente quandu u portu di stuccatura di u stampu hè separatu da u biancu da 0.5 à 1 mm, u muffu pò esse apertu in ordine inversu di serratura, è u biancu pò esse cacciatu cù cura.
  • g. Tagliate a bocca di stuccatura di u fangu in biancu, tagliate a parte in eccessu, è appiattite a linea di separazione.
  • h. Mettite u fangu nantu à una paletta o una piattaforma, è asciugatelu in a sala di asciugatura o asciugatelu naturalmente per un usu dopu.

Nota: Nisun detrittu pò esse mischiatu in u fangu; durante a stuccatura, ùn hè micca cunsigliatu di injectà troppu prestu; a superficia interna di u corpu deve esse piatta è liscia, è ùn sò permessi difetti evidenti cum'è blocchi di fangu; u portu di stuccatura tagliata è l'altru fangu ùn ponu micca esse messi direttamente in u bucket di Slurry stuccatura.

(6) Materie chì necessitanu attenzione:

  • 1. A polvere di gypsum deve esse posta in un locu seccu, è u saccu di gypsum deve esse pulitu per impedisce chì u residu di gypsum usato o sundries sia mischiatu in u saccu.
  • 2. Aghjunghjite acqua è gesso in stretta cunfurmità cù l'ordine.
  • 3. Attenti à tene bè i puntelli per impedisce u cultellu di saltà quandu si gira.
  • 4. U tippu di muffa risponde à i requisiti di cuncepimentu è i requisiti di prucessu, a superficie hè liscia, senza aperture è crepe, è finu à u pussibule senza difetti cum'è pori è trachoma.
  • 5. Limpiate i piani di tavulinu è tagliatori di u tornu à tempu.
  • 6. Quandu si ripruduce a muffa, devi sempre ramintà à voi stessu per applicà l'agente di liberazione, aprite a bocca, è u nivellu.
  • 7. Dopu chì a muffa hè ricustruita, a superficia generale deve esse liscia, a superficia deve esse piatta, è l'internu deve esse lisciu (a parte cunghjunta di u muffa ùn hè micca permessa di esse lucidata o raschjata più tardi), è senza bordi è bavure sò permessi.
  • 8. Nisuna impurità pò esse mischiata in u slurry grouting, è u filtru deve esse adupratu prima di pudè esse iniettatu in u stampu.
  • 9. Quandu stuccate, inject the mold lentamente, micca troppu prestu.
  • 10. A superficia interna di u corpu di stuccatura deve esse piatta è liscia, è ùn sò permessi difetti evidenti cum'è blocchi di fangu.
  • 11. U portu di stuccatura tagliata è altri residui di fangu ùn ponu micca esse messi direttamente in a canna di stuccatura, è devenu esse filtrati è aduprati dopu à u ridimensionamentu.

U tassu di assorbimentu d'acqua di muffe in gesso per usinamentu di ceramica hè generalmente trà 38% è 48%

Slurry di gypsum per l'acqua di fabricazione di veiculi: gypsum = 1: 1.2 ~ 1.4

Slurry di gypsum per taglià l'acqua: gypsum = 1: 1.2

Slurry di gypsum per a ricustruzzione di mudelli Acqua: gypsum = 1: 1.4 ~ 1.8

U diametru di u manicu di l'uttellu di u tornu hè di 8-10 mm, è a lunghezza hè di circa 400 mm

Quandu u stampu hè seccu, a temperatura ùn deve esse più altu di 60 gradi Celsius

Mantenimentu è mantenimentu di mudelli in gesso

  • 1. Prima di stuccà, quandu si stinza è si asciuga a muffa, deve esse nutatu chì a superficia opposta di u mudellu deve esse pulita, è i bordi è l'anguli di u mudellu devenu esse prutetti per prevene l'usura. Tutti i generi di pinze mudellali devenu esse strette strette currettamente. Se i morsetti sò sciolti, apriranu u mudellu, è sì i morsetti sò troppu stretti, u mudellu collasserà.
  • 2. Dopu chì u biancu bagnatu hè scupertu, u fangu chì corre nantu à a cusgitura deve esse pulitu cù un materiale morbidu à u tempu, altrimenti si accumulerà è s'ingrossu è pruvucarà u mudellu à deformassi.
  • 3. L'usu à longu andà di un mudellu bagnatu ùn solu ùn garantisce micca a qualità di u biancu, ma hè ancu assai dannosu per u mudellu stessu. Fà chì u mudellu invechja prematuramente è accurtà assai a vita di serviziu. Hè perchè u mudellu hà un grande cuntenutu d'acqua. U sale in u mudellu reagisce chimicamente cù u gesso diidratatu. CaSO4 + Na2CO3 = CaCO3 ↓ + Na2SO4 Questu causerà una corrosione severa è danni à a struttura interna di u mudellu.
  • 4. U mudellu umitu hè faciule da deformà durante u prucessu di siccatura. U mudellu umitu chì hè cacciatu è cuncentratu è asciugatu deve esse piazzatu cun cura. Hè megliu ùn mette lu in blocchi. U bordu di fangu deve esse pulitu, e pinze devenu esse strette, è u mudellu bagnatu deve esse piazzatu ragiunevolmente. Stringhje dinò a pinza, affinchì u mudellu uriginale scioltu possa adattassi assai bè. À u cuntrariu, una deformazione più seria pò accade. Eccu ciò chì dicenu i vechji travagliadori di stuccatura, "a muffa cù una bocca sciolta si pò rende più stretta, è a muffa cù una bocca stretta pò mancà di stuccatura".
  • 5. In a pruduzzione, avemu spessu scontru u fenomenu di "gessatura" in a fase successiva di l'usu di u mudellu, vale à dì, u fenomenu di pulverizazione è di sparghje à l'esternu di u mudellu. U mutivu di stu fenomenu hè principalmente per u prucessu di asciugatura di u mudellu cù a parte interna di u mudellu. L'umidità si move versu a superficia di u mudellu. Quandu l'acqua si evapora in l'aria, una piccula parte di sti sali sò dipositi nantu à a superficia di u mudellu in forma di lana alcalina, è a maiò parte di elle fermanu in i vacanti nantu à a superficia di u mudellu. 

À u passà di u tempu, sti sali si accumulanu è reagiscenu chimicamente cù u mudellu, pruvucendu u mudellu à pulverizà. I metudi per prevene a pulverizazione sò i seguenti:

  • ①Riduce adeguatamente a velocità di asciugatura di u mudellu, affinchì l'umidità possa evapurassi uniformemente da intornu à u mudellu;
  • ②Adopta u metudu di pre-serratura è lasciate asciugà u mudellu di notte. Se u mudellu ùn hè micca adattatu per pre-clamping perchè u mudellu hè bagnatu, u pannu di plastica pò esse coperto nantu à a cima di u core per impedisce una grande quantità di umidità da evaporazione da l'apex;
  • ③Rascià un stratu di a superficie di pulping esterna di u mudellu per aumentà a permeabilità à l'aria è fà evaporà l'umidità fora di a superficie di pulping.

Stuccatura: Si trasforma in una slurry fluida cù acqua, ecc., È a slurry hè versata in u mudellu di gesso poroso. L'acqua penetra in u mudellu di gesso attraversu a superficia di cuntattu, furmendu un stratu duru nantu à a superficia. Questu hè un metudu di modellatura in cui a forma di a superficie interna di u muffa in gesso hè uguale à a forma di u corpu stampatu. Hè divisu in metudu di stuccatura à doppia faccia (metudu di stuccatura solida) è metudu di stucatura à una sola faccia (metudu di stucatura cavu). Stu metudu hè statu longu adupratu in a produzzione di ceramica. Requisiti di produzzione di stuccatura per a temperatura è l'umidità ambientali: A stuccatura hè un metudu di stampaggio cù larga adattabilità è alta efficienza di produzione. Pò esse adupratu per qualsiasi forma cumplessa o irregulare chì ùn pò esse stampata da altri metudi è prudutti di pneumatici fini. Hè pruduttu da stampatura, ma perchè a temperatura è a temperatura anu una grande influenza nantu à a mudellatura di u biancu, hè direttamente ligata à a qualità è u tassi di sopravvivenza di u pruduttu semifinitu. Dunque, a temperatura è l'umidità ambientale devenu esse strettamente cuntrullate durante a produzzione, è e misure currispundenti devenu esse prese per i cambiamenti stagionali. .

Requisiti per a temperatura è l'umidità ambientale:

A temperatura di funziunamentu in l'articuli sanitari di stuccatura hè generalmente cuntrullata à 25 ℃ -37 ℃. A temperatura di notte pò esse aumentata, ma ùn deve micca supere 50 ℃, perchè a superficie esterna di u corpu verde si asciugherà troppu veloce se supera 50 ℃. A velocità di asciugatura di a superficia interna di u corpu hè relativamente lenta, ciò chì provoca una riduzione irregulare di u corpu durante u prucessu di asciugatura, risultendu in a crepa di u corpu durante u prucessu di asciugatura. Inoltre, a forma di u muffa in gesso hè cumplessa, è l'umidità secca di ogni parte hè irregulare. Durante u prucessu di stampatura, hè faciule di causà difetti cum'è manghjà troppu veloce è una porosità aumentata di u corpu verde dopu a mudellatura. A temperatura di funziunamentu in a stampatura hè generalmente cuntrullata à 50-70%. S'ellu hè altu, a velocità di asciugatura di u corpu verde hè troppu lenta, chì influenzerà u prugressu normale di u prossimu prucessu. Se u corpu verde hè troppu bassu, a velocità di asciugatura aumenterà, è aumenterà dinò a velocità di calata, chì hè propensa à u cracking, soprattuttu per i prudutti cun stampatura cumplessa. severu.

Requisiti stagionali di u corpu di stuccatura:

A qualità di u corpu verde furmatu da u stuccamentu hè più sensibile à i cambiamenti stagionali, in particulare a stagione di primavera è di autunno anu u più grande impattu nantu à a furmazione di u corpu verde, perchè u ventu in primavera è in autunno hè relativamente forte è l'aria hè relativamente secca. In tali cundizioni, se ùn si adopranu misure ragiunevuli, U corpu verde face una grande zona di crepe da u ventu in u stadiu di furmazione, chì influenza seriamente u rendimentu di u corpu verde. U mutivu principale hè chì u ventu ùn pò soffià uniformemente in tutte e parti di u corpu verde, pruvucendu una asciugatura irregulare di varie parti di u corpu verde, è un restringimentu lucale troppu veloce è cracking. Dunque, i prublemi chì devenu esse attenti durante e stagioni di primavera è autunno sò:

  • 1. L'attellu di furmagliu ùn deve micca apre a finestra è e tende di a porta per impedisce chì u ventu esternu soffia direttamente nantu à u corpu internu. In casu di necessità, tutti i spazii in biancu ponu esse coperti cun film, in modu chì a calata sia uniforme durante u prucessu di asciugatura.
  • 2. A primavera è u vaghjimu, spruzzate un pocu d'acqua intornu à l'operazione di furmagliu spessu. U scopu di spruzzà l'acqua hè di aumentà l'umidità in l'internu. A quantità di spruzzatura d'acqua hè necessaria per spruzzà menu à l'iniziu di e stagioni di primavera è auturnu, è cresce gradualmente, è lentamente diminuisce quandu si avvicina l'estate è l'invernu, ma fate attenzione à spruzzà menu o ancu micca spruzzà i ghjorni nuvolosi è piovosi. U ventu d'estate hè relativamente chjucu è l'umidità hè relativamente alta. Pudete apre e finestre senza spruzzà acqua dentru. D'inguernu, e finestre devenu esse cusgite è incollate per assicurà a temperatura interna.

Dunque, fintantu chì pigliemu e misure di prutezzione currispundenti secondu i cambiamenti stagionali è controllemu a temperatura è l'umidità in l'ambiente di produzione durante u prucessu di produzione, hè assai benefiziu per migliorà a qualità è u rendiment di u pruduttu.

Link à questu articulu : A cunniscenza di basa di u muffa in gesso è di a mudellazione in ceramica

Dichjarazione di Ristampa: Se ùn ci hè nisuna struzzione speciale, tutti l'articuli nantu à stu situ sò originali. Indicate a fonte per a ristampa: https: //www.cncmachiningptj.com/,grazie!


magazzinu di machinatura cncU magazinu CNC PTJ produce pezzi cù eccellenti proprietà meccaniche, precisione è ripetibilità da metallo è plastica. Fresatura CNC a 5 assi disponibile.Usinatura di leghe ad alta temperatura gamma includendu Incunel Machining,usinamentu monel,Usinamentu di Ascologia Geek,Usinaghju Carp 49,Machina Hastelloy,Lavorazione Nitronic-60,Lavorazione Hymu 80,Utensiliu Steel Machining, ecc.,. Ideale per l'applicazioni aeroespaziali.Mecchinosi CNC produce parti cun eccellenti proprietà meccaniche, precisione è ripetibilità da u metallu è u plasticu. Fresatura CNC à 3 assi è à 5 assi dispunibili. Faremu strategie cun voi per furnisce i servizii più efficaci in termini di costi per aiutavvi à ghjunghje à u vostru target, Benvenuti à Cuntattateci ( sales@pintejin.com ) direttamente per u vostru novu prughjettu.


Rispondi à 24 Hours

Hotline: + 86-769-88033280 E-mail: sales@pintejin.com

Per piacè piazzate i fugliali per u trasferimentu in u listessu cartulare è ZIP o RAR prima di attaccà. L'accessorii più grandi ponu piglià uni pochi di minuti per trasferisce sicondu a vostra velocità di l'internet lucale :) Per l'attaccamentu di più di 20 MB, fate clic  Cumpulinu è mandà à sales@pintejin.com.

Una volta chì tutti i campi sò riempiti, puderete invià u vostru messaghju / file :)